Time management e o porcărie
Băbăiete și dragi fetelor, să te bazezi pe tehnici de time management e ca și cum ai trata o durere severă de măsea cu ceai de păpădie. De rucola, pardon că ne-am emancipat, pentru că există diferențe majore între cele două, ce dreaq.
Foto Pexels
Îmi pare rău să vă dezamăgesc, dar nu puteți gestiona timpul. Pur și simplu nu merge, e foarte căpos, am încercat și eu, degeaba. Poți să mergi la conferințe cu mai mulți motivaționali în același timp, că tot nu vei putea să faci ora de 80 de minute, indiferent de ce îți promit ei.
E greșit să spui că îți gestionezi timpul, însă poți să gestionezi ce faci într-un anumit interval orar, ca de exemplu să-ți pui un obiectiv realist, cum ar fi să slăbești 3 kg în 6 luni și să-ți dai seama că ai progresat foarte mult în trei luni, în așa fel încât mai ai doar 5 kg ca să-ți atingi scopul, mno.
S-ar putea să fii ocupat(ă) și să ai și treabă toată ziua, dar asta nu înseamnă că dacă ai primi mai mult timp ai și face mai multe.
Dacă bagi câteva mailuri la raft, urmate de două ședințe și o tură de social media și îți dai seama că deja e ora patru și n-ai făcut nimic, ceva nu funcționează cum trebuie.
Ar trebui să începi cu recensământul activităților zilnice, sunt foarte multe aplicații care pot face asta foarte eficient, începând cu paleoliticul excel. Cu cât e mai detaliată lista, cu atât mai bine, iar la sfârșit de zi / săptămână verifică cu ce ai pierdut timpul ăla de care zic unii că poți să-l gestionezi.
Mai departe ar trebui ca pentru săptămâna viitoare să-ți fie deja mai ușor, pentru că deja ai scos mizeriile inutile. Să nu-mi spui că tot ce faci zilnic este extrem de eficient și folositor că nu te cred. Dacă ar fi așa, n-ai avea o problemă cu respectarea DEADline-urilor și nici cu încărcarea zilnică.
Revenind la lista celebră, stabilește-ți priorități în așa fel încât să termini ce ai de făcut cel mai important până la prânz și, eventual, să vezi ce poți delega din ce ai de făcut – aici presupunem că ești șef(ă).
Așa cum ai unele ritualuri zilnice legate de igienă, sport, relaxare, te-ar ajuta foarte mult să îți faci niște obiceiuri și la job.
Dacă celebra frază garbage in – garbage out reflectă foarte clar ce se întâmplă cu calitatea muncii tale, chiar și mai bine se aplică good stuff in – good stuff out.
Spor la succes!