Fără mine mor ăștia!

Dacă ai ști cât sunt de important și de greu sunt în compania în care lucrez acum, ți-ai da seama pe loc că fără mine probabil nu ar fi în stare să facă nimic ăștia.

Ți se pare cunoscută abordarea?

Ai și tu câțiva Zorro din ăștia în jurul tău?

La fel ca în imaginea de mai jos, dacă porcu’ ăla purcelușul s-ar băga sub apă, sigur pescărușul se va îneca.

fără mine

Foto Pixabay

 

S-ar putea să-i fie mai greu, s-ar putea să fie nevoit să depună ceva efort din cauză că tu nu mai ești acolo, dar până la urmă se va adapta și va supraviețui, fără să simtă mare lucru.

Chiar m-ar bucura să fii bun(ă) sau chiar cel mai bun, să fii foarte apreciat de șeful tău și de organizația care îți plătește salariul, dar încearcă să nu cazi în capcană și anume că fără tine nu se mai învârt rotițele pe acolo. Îți vei face în primul rând ție un deserviciu foarte mare.

Dacă îți dorești să devii însă un membru valoros al echipei, ar trebui să ții cont de următoarele:

  • păstrează relații deschise cu clienții și colegii;
  • participă activ la cultura organizațională;
  • activitatea ta zilnică ar trebui să aducă valoare, nu doar să îți faci treaba ca un robot;
  • adaptarea la lucruri noi trebuie să facă parte din ADN-ul tău;
  • respectă-ți promisiunile. Întotdeauna;
  • o atitudine corectă contează mai mult decât zece lucruri bune făcute în scârbă;
  • îmbunătățește câte ceva în tot ce faci și scoate în evidență beneficiile pe care le-a câștigat compania;
  • ca să ai succes trebuie să muncești mult. Foarte mult;
  • nu ține supărare pe ceilați;
  • evită să fii mediocru;
  • nu te ascunde după “asta nu e în fișa mea de post” și de aceea nu fac;
  • încearcă să înveți cât de mult poți de la colegii din alte departamente, e ca și când ai învăța să cânți la un alt instrument;
  • nu te opri din învățat. O faci pentru tine și nu pentru angajator;
  • nu aștepta să fii rugat să faci ceva. Întotdeauna rolul de voluntar este de preferat celui de victimă;
  • planifică-ți foarte bine activitățiile și stabilește-ți priorități;
  • creează o atmosferă plăcută în jurul tău;
  • rezolvă problemele, nu fi plângăcios;
  • viața personală trebuie să fie împlinită, altfel nu vei putea da randament la serviciu;
  • fii corect.

 

Nimeni nu este de neînlocuit, dar dacă faci ce trebuie, s-ar putea ca tu să faci diferența în organizație și la prima oportunitate să fii primul pe lista scurtă.
Spor la succes!